maandag 10 maart 2008

Een (klein) Welkomswoordje...

Beste blooperliefhebber & -liefhebster

Ik heet u van harte welkom op mijn allereerste blooperblog. Op deze blog zal u naast een uitgebreid assortiment filmpjes, ook cartoons, mopjes en dergelijke kunnen terugvinden. Het doel van mijn blog is dat de hardwerkende ( en ook de iets minder hardwerkende :D ) mensen eventjes hun dagelijkse sleur kunnen achterwege laten en zich dan ook volledig kunnen ontspannen met behulp van een grote portie humor.
Zoals reeds aangehaald is dit mijn allereerste blog en heb ik nog niet veel ervaring, maar toch zal ik zo vaak als mogelijk mijn blog proberen updaten en veranderingen aanbrengen. Bij elk filmpje, cartoon, ... kan je ook telkens een reactie geven. Zo weet ik wat bij jullie "funny guys" in trek is en wat niet! Zeker doen dus!

Mijn persoonlijk doel is om in de top 30 van google te eindigen en daarvoor heb ik ontzettend veel bezoekers nodig. Stuur daarom mijn website naar zoveel mogelijk mensen door! God zal het u lonen beste mensen!!!

Veel plezier

Stefan

1 opmerking:

Zevers zei

banaantje ,

tis were bere grappig eh haha :)

Grt Stijn