donderdag 13 maart 2008

Uit de "alles kan beter" kast...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat moet terug op tv é, veel te geschift goed

Anoniem zei

Die lach op de achtergrond was wel grappig...

Anoniem zei

ooh de goeie ouwe tijd! Zo jammer da ze geen nieuwe afleveringen meer maken hé! Ik mis het wel! Best da Youtube bestaat en dat we er nog es naar kunnen kijken!

Groetjes

Amira

Anoniem zei

NOT!

Anoniem zei

Nooit gezien op TV ze!

stefan zei

Het was nochtans een kleine maand geleden te zien op canvas bij de de top 10 van grappigste televisiemomenten. Zelf ben ik ook niet een pervente canvas-kijker ... maar dit heb ik wel gezien :)


Wie zelf nog grappige filmpjes weet staan, aarzel dan niet om mij te contacteren op stefanvanhaeckeathotmaildotcom

Thomas Albrecht zei

klassieker, hahaha... De beste vind ik de teleshoplijn "zonder handen"... herinnert iemand deze nog?
als jullie eens goed willen lachen op een ander kom eens kijken bij http://funny--commercials.blogspot.com/